TikTok став найпопулярнішим серед української молоді у 2021 році. Серед старшого покоління – Youtube

TikTok став найпопулярнішим серед української молоді у 2021 році. Серед старшого покоління – Youtube

21.01.2022, 11:07

У 2021 році TikTok став найпопулярнішою соцмережею серед українців 18–24 років. А серед українців від 25 років і старше найпопулярнішою соцмережею є YouTube.

Такі дані наводять у дослідженні комунікаційного агентства PlusOne за 2021 рік, повідомляє Громадське.

Загалом у TikTok зареєстровані 12 мільйонів українських користувачів. Понад 5,5 мільйона профілів у соцмережі створили українці 18–24 років. В агентстві зазначають, що це більше, ніж усе населення цього віку в Україні. Там вважають, що, ймовірно, молодь створює декілька акаунтів, щоб використовувати паралельно, або ж реєструє фейкові акаунти для накручування тощо.

А от серед українців від 25 років і старше найпопулярнішою соцмережею є YouTube: загалом на цій платформі зареєстровано 23,5 мільйона користувачів.

Instagram є другою за популярністю соцмережею серед 18–24-річних та 25–34-річних. А у віковій групі 35+ друга найпопулярніша соцмережа – Facebook.

За друге півріччя 2021 року Instagram збільшив кількість українських користувачів на 2,3 мільйона. Наразі ця соцмережа має більше українських користувачів, ніж Facebook – 17,3 мільйона проти 16,8 мільйона.

Аудиторія Facebook за останні пів року зросла на 800 тисяч українських користувачів, а аудиторія Facebook Messenger – на 700 тисяч (до 10,7 мільйона).

Зазначається, що мешканці більшості регіонів України користуються Facebook: ця соцмережа лідирує в 14 із 22 областей, що потрапили в дослідження. Instagram обігнав Facebook лише в Харківській, Київській, Запорізькій, Дніпропетровській, Чернівецькій та Рівненській областях.

Основними користувачами Facebook та Instagram є жінки: вони превалюють у всіх вікових категоріях. Проте за показниками приросту у 2021 році чоловіча аудиторія Instagram зазвичай випереджала жіночу. А серед користувачів Instagram віком понад 45 років жінок удвічі більше за чоловіків.

Для дослідження аналізували дані з рекламних кабінетів Facebook, TikTok, Google, а також дані Держстату та Google Trends.

1